Blog Petra Krále

blog.gni.czČlánky → Nefunkční počítač

Přidáno: 16. 06. 2011 | Trvalý odkaz | Komentáře


Není to tak dlouho, co jsem Vám tady představil svůj mininotebook. Po pár měsících je mimo provoz, je tak na čase reklamace a počítám, že nebude bez problémů, je totiž obvyklé u firmy Acer, že reklamace jsou poměrně obtížné. To jsem však zjistil dost pozdě (brouzdáním po internetu), ale nechám se překvapit, třeba reklamace vyjde bez problémů. Je ale otázkou, zda bude výrobek bezchybně pracovat, za dobu co byl provozuschopný, nefungoval úplně ideálně, několikrát byla potřeba reinstalace systému a jelikož jsem nevěnoval pozornost zálohování, tak se to neobešlo vždy bez ztráty dat, i když třeba jen minimální. No držte mi palce a uvidíme jak se zadaří reklamace. Takže rada do budoucna zálohujte, vyplatí se to.


Sdílet: (otevření do nového okna)

Facebook Google +

Let-balonem-468x60_CZehub

Přidat komentář

Přezdívka/jméno: (nutno vyplnit)



Váš email: (nutno vyplnit)



Zpráva: (nutno vyplnit)



Pro kontrolu vypočtěte: 25 - 5 =


Uložené komentáře

Krabath - Čtenář | Vloženo: 22. 06. 2011
Ahoj, také jsem už slyšel, že Acer není zrovna vstřícný při reklamaci.


Petr Král - Admin | Vloženo: 22. 06. 2011
Díky za příspěvek, já jsem to právě také slyšel (četl o tom v diskuzních fórech) a proto mám obavu, zda to vyjde nebo ne. Každopádně do budoucna si rozmyslím koupi dalších výrobků od nich, nerad bych zažíval podobné obavy. Jen tak mimochodem mám od nich i další výrobky jako stolní PC a notebook, ty naštěstí fungují už několik let bez problému, jen tenhle je zatím jediným problémem. No snad se zadaří a výrobek už bude bez chyb.


pes502 - Čtenář | Vloženo: 14. 07. 2011
Zdravím, musím říci, že já u firmy Acer nedávno reklamoval svůj notebook (Acer Aspire 7738G) a také jsem měl z reklamace strach, neboť to byla mechanická závada. Ovšem firma Acer naprosto překvapila, vše bez nejmenších problémů a ještě mi i vyměnili HDD (i když o to jsem nežádal a dle mě to ani nebylo nutné). Notebook jsem měl za týden zpět. Sami si pro notebook přijeli (PPL) až před barák a sami ho za týden zase před barák dovezli (opět PPL). Vše jsem měl zcela zadarmo! Snad pořídíte stejně ...


Petr Král - Admin | Vloženo: 15. 07. 2011
Doufám, že to také dopadne dobře, zanedlouho ho pošlu do opravy, teď jsem neměl čas to řešit, ale až bude volněji, tak to snad vyjde a bude opět fungovat. Snad bude řešení kladné, ale obavy stále převládají.